marți, 6 octombrie 2009

Despre religie

Cum asa ceva?!
Am vazut cel mai imbecil documentar din viatza mea Jesus Camp Documentary!!
In tot deauna mi-a placut sa vad, sa kut sa aud kte ceva despre religie... de ce sa mint, am crezut si eu in dumnezeu pana p la 18 ani. dar cu kt cresti mai mult iti dai seama k multe nu se leaga, si dak nu esti un retardat complet iti dai seama k ai crezut intr-un mit!!
Am vazut niste documentare simpatice cum ar fi Religulous sau Zeitgeist si am kutat mai departe...dar Jesus Camp Documentary ma facut sa vad kt e d cretina lumea....cum sa prostesti copii in halul asta, cum sa t folosesti d ei in halul asta, cum sa le strici copilaria si viatza in asa hal!?


Mintea unui copil e asa d frageda si u il faci sa creada k Jesus, Good e cool, knd el ar trebui sa invetze cum dracu sa isi traiask viatza!! Deci e una sa crezi si e una sa exagerezi!! OMG!!


E una sa crezi in ceva si e cu totul altceva sa iti dedici trup si suflet pt asa ceva, nu exagerati oameni buni...Chiar dak ar exista D-zeu nu cred k ar vrea sa muritzi pt el sau sa traitzi numai pt el.... ar vrea doar sa traiti normal si sa ii respecti p cei din jur cum t respecta si ei p tn :-??
Si nu ma astept sa inteleaga prea multzi asta, dar documentati-va oleak si vedetzi km cum sta treaba!! Uitati-va la Religulous si Zeitgeist apoi la Jesus Camp si vedeti km cum sta treaba.
Un crestin niciodata nu o sa poata asculta si parearea unui ateu sau a altei religii cu scuza k e blasfemie, sau pur si simplu va ignora un ateu, p knd ateul e deschis discutziei, asculta si parerea unui crestin si are baza in stiintza si in c e dovedit stiintzific!! Vreau sa vad un crestin kre ma contrazice, dar sa vina documentat!!


PS: si The Root of All Evil? - Richard Dawkins e un documentar bun, e vb d extremism in religie!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

What do u have to say??