joi, 20 august 2009

Clipul de la Pro Tv

PRO TV a postat acest clip


si tot felul de gaste sau trezit sa comenteze!!
1.Erau fete la volan si a. Baietzii nu prea trimit semeseuri...de obicei suna.
b. Instinctul unei fete este mai slab dezvoltat decat cel al baiatului in spatele volanului!!
c.Chiar dak scriem un sms nu ne adunam 2-3 bajetzi sa ne ranjim la sms in timp ce-l scriem!!
2.Ziceau berbecii..."Da ce Kedy te vezi sofer...de cat timp ai permis??" Cretinilor...nu conteaza de cat timp am permis...ci cat am condus tampitzilor.... si sofer nu inseamna km facutzi ci instinctul kre il ai d a trage de volan si a nu te pierde in unele situatzii critice, chit k e vina ta sau a altui bou din trafic!!
3.Zicea o vita k ea nu da de permis ca a vazut kt de periculos e in trafic....f bn domnisoara!! mergi cu tranvaiul, si da altu peste u p trecerea de pietoni. K nu tre sa ai masina ca sa mori in accident!!
4.Ziceau unii k sa se interzica vorbitul la telefon si alte chestii de genul...da dragii mei cretinei.....este lege care nu iti permite sa vb la tel in timp c conduci, dekt cu hands free!! Dar dupa mintea lor maine poimaine nu mai am voie cu telefonul in masina....o sa ma controleza k p drogri!!
5.Altzii ziceau k e tragic si ca au de suferit pers nevinovate din asta!! E selectia naturii dragii mei!! O sa planga masa oleak dar asta-i viatza....poate ala nevinovat kre a murit ajungea criminal in serie in catziva ani....poate e mai bn k a murit!!
6.Alta zicea :"da ce voua va plac liniutzele!!". Da pitzi....imi plac si drifturile si sprinturile!! Am nevoie sa ma afisez cu o masina puternica si cu multzi CP!! Am nevoie d adrenalina si am nevoie de senzatii tari... deaia e pusa politzia aia din tzara kre doarme in papuci...sa ma urmareask sa imi dea amenda si poate chiar sa-mi ia permisul.... din partea mea sa ma puna p scaunul electric dak considera k greseala mea a dus la moartea altora....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

What do u have to say??